Weekendjeweg.nl
NS actie
Weekendjeweg had de wens om per regio (provincie) een specifieke aanbieding te doen. Een weekendje weg naar Amsterdam heeft namelijk weinig zin als je al in Amsterdam woont.
Een semi-geautomatiseerde commercial was daarom de doelstelling. Hiervoor is een commercial ontwikkeld met een flink aantal variabelen die je via een webinterface kon opgeven. Op basis van de bestemming, reis en type accommodatie werd een unieke commercial gegenereerd.
Voor wat betreft de uitwerking is er niet voor de makkelijkste weg gekozen. In plaats van de variabelen eenvoudig (en saai) tekstueel te tonen is de commercial een dynamisch geheel met een grotere “wow” factor geworden.
Helaas is de campagne nooit doorgezet. Dit had gelukkig niet zoveel te maken met de uitwerking. Technische aspecten bleken achteraf toch een beperking.
Bureau: Media Choice
DP: Ignjat Miletic
Cameravoering: Ewout Zwaagman
2D/3D graphics & compositing: Almar Sloot
Mijn bijdrage: Creatie, Productie, Montage & Compositing